Volg ons

Redevco

Wie beter kan er vertellen hoe het is om samen te bouwen aan een toekomstbestendig vastgoedportfolio dan onze eigen klanten? We laten ze graag aan het woord.

Redevco

We houden elkaar scherp

“In vastgoedmanagement is technisch beheer de basis. Als ogenschijnlijk eenvoudige zaken zoals het vervangen van kapotte lampen niet goed geregeld zijn, klagen huurders en voelen zich niet serieus genomen. We werken met Fortrus samen sinds 1997 en behoren tot hun eerste klanten. Fortrus zorgt momenteel voor het technisch beheer van onze 53 winkelpanden (120.000 m. v.v.o.) in Nederland.”

"In vastgoedmanagement is technisch beheer de basis. Als ogenschijnlijk eenvoudige zaken zoals het vervangen van kapotte lampen niet goed geregeld zijn, klagen huurders en voelen zich niet serieus genomen. We werken met Fortrus samen sinds 1997 en behoren tot hun eerste klanten."
Clemens Brenninkmeijer
Head of Sustainability - Redevco Europe
Redevco

”Het interessante is dat we elkaar scherp houden. Op regelmatige basis zijn er onafhankelijke audits op de werkzaamheden van Fortrus, bijvoorbeeld op conditiemetingen van de gebouwen, uitgevoerde onderhouds- werkzaamheden of op IT-systemen. Uit die laatstgenoemde audit is enkele jaren geleden een verdere professionalisering van de licentieovereenkomsten voortgevloeid. Zo hebben we veel duidelijkere afspraken gemaakt met betrekking tot gebruikers- en back-up protocollen, en over het intellectueel eigendom van de data over onze gebouwen die op de Fortrus-servers staan.”

”Wat betreft vastgoedmanagement als strategische opgave: dat is binnen Redevco een belangrijk topic. We maken onderscheid tussen de verplichtingen van de huurders en van ons als eigenaar. In winkelvastgoed zijn huurders verantwoordelijk voor hun eigen installaties, en wij als eigenaar voor de schil van het gebouw. Bij dat laatste vertrouwen we volledig op Fortrus, zowel met betrekking tot de goede staat van onderhoud van onze gebouwen, als het bijhouden en inventariseren van eventuele veiligheidsrisico’s.”

”Sommige zaken, zoals de certificaten voor sprinklersystemen of brandmeldinstallaties, houden we bij in onze gebouwendossiers. Binnenkort kunnen we dit echter samenvoegen en bijhouden in het nieuwe NoClaims-systeem van Fortrus. Dat is een prettige vooruitgang, omdat we binnen NoClaims direct een volledig beeld hebben van de belangrijkste veiligheidsrisico’s, de betreffende certificaten en vervaldata. Ook hopen we op deze manier Fortrus nog pro-actiever opdracht te kunnen geven om technische zaken op te lossen of onze huurders aan te spreken.”

Meer klantverhalen

Wie beter kan er vertellen hoe het is om samen te bouwen aan een toekomstbestendig vastgoedportfolio dan onze eigen klanten? We laten ze graag aan het woord.

Schiphol Group

"Bij grote partijen ben je vaak een nummertje en moet je via een helpdesk werken. Bij Fortrus heb ik direct contact met een vast aanspreekpunt en krijg ik altijd snel antwoord. Dat maakt de samenwerking heel prettig."

Schiphol Real Estate

"We voeren zelf het management over onze gebouwen; er is geen splitsing van eigenaar en beheerder. Het uitvoerende deel van het technisch beheer is uitbesteed aan Fortrus. Het is van primair belang dat de corebusiness van Fortrus technisch beheer is; een superspecialist dus. Dat geeft vertrouwen."

Stap vandaag over naar de toekomst van vastgoedbeheer

Wij zijn ervoor je, met onze vaste gezichten en één duidelijk aanspreekpunt. Want tevreden stakeholders, dat is onze drijfveer. Daarbij gaan we voor relaties op de lange termijn, zodat we samen bouwen aan jouw vastgoeddoelen en ambities. Wij zijn Fortrus. Far beyond building care.

  • Eén vast gezicht, een team vol met kennis
  • Complexe data, eenvoudig verwoord
  • Jouw vastgoeddoelen, efficiënt behaald
Tim-Willemsen

Direct contact opnemen?

Tim Willemsen

Algemeen directeur