Volg ons

Servicedesk Medewerker

Maak het verschil in vastgoedbeheer

Ben jij een organisatietalent met een passie voor service? Heb je oog voor detail, ben je stressbestendig en houd je van afwisseling? Woon je in de buurt van Schiphol en zoek je een langdurige en uitdagende baan in een dynamisch en ondersteunend team? Dan is deze vacature als Servicedesk Medewerker Vastgoed iets voor jou!

Wij zijn dé expert in technisch en facilitair beheer van vastgoedprojecten. Service en klanttevredenheid staan bij ons op nummer één! Je komt terecht in een hecht en professioneel team waar teamwork, collegialiteit en een goede dosis humor centraal staan. Wij kunnen wel wat hebben en hopen dat jij dat ook kunt! Wij zoeken een enthousiaste en servicegerichte collega die zich voor langere tijd aan ons wil binden.

Wat ga je doen?

Als Servicedesk Medewerker Vastgoed ben jij de verbindende factor binnen ons team. Je bent het eerste aanspreekpunt voor huurders, leveranciers en opdrachtgevers en zorgt ervoor dat alles soepel en efficiënt verloopt. Van brandmeldingen tot het vervangen van een lamp – jij weet precies wat prioriteit heeft en wat kan wachten. Geen zorgen, wij gaan je alles leren over hoe ons gebruiksvriendelijke meldsysteem werkt en hoe je meldingen eenvoudig kunt registreren en coördineren. Je krijgt veel kennis toegespeeld, die je na verloop van tijd zelfstandig zult toepassen.

Veenendaal of Schiphol
Op aanvraag
MBO denk- en werkniveau
32 - 40 uur per week

Inhoud functie. Wat ga je doen?

  • Beantwoorden en registreren van meldingen en verzoeken van huurders, leveranciers en opdrachtgevers.
  • Prioriteren en afhandelen van storingen en technische/facilitaire vragen.
  • Bewaken van de voortgang en zorgen voor een tijdige terugkoppeling.
  • Informeren van huurders over geplande werkzaamheden.

Wat breng je mee?

  • Een servicegerichte instelling en sterke communicatieve vaardigheden.
  • Het vermogen om kalm en doortastend te blijven, ook in drukke situaties.
  • Nauwkeurigheid en de vaardigheid om goed prioriteiten te stellen.
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Woonachtig in (de buurt van) Schiphol.
  • De intentie om langdurig bij ons te blijven werken.
Schiphol Real Estate, technisch vastgoedbeheer
Redevco

Dit bieden wij jou:

  • Een veelzijdige functie binnen een professioneel en gezellig team waar samenwerken centraal staat.
  • Een gestructureerd inwerktraject van ongeveer twee maanden, zodat je vol vertrouwen aan de slag kunt.
  • Werktijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur, met een goede werk-privébalans.
  • Mogelijkheid om in de toekomst een dag per week thuis te werken.
  • Een marktconform salaris passend bij jouw ervaring en inzet.
  • Reiskostenvergoeding en een goed bereikbare werkplek.
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.
  • Een informele werksfeer waarin hard werken en plezier maken hand in hand gaan!

Wat wij verwachten van een servicedesk medewerker

Bij Fortrus weten we dat technisch vastgoedbeheer meer is dan onderhoud uitvoeren. Het is het slim en duurzaam beheren van de hele vastgoedketen, met oprechte aandacht voor jou en je stakeholders.

Met ons team van data-gedreven professionals analyseren we alle aspecten van jouw gebouwen en vertalen we complexe informatie naar bruikbare inzichten.

Ons streven? Oplossingen die écht werken, zonder ingewikkelde rapporten. Dankzij onze unieke gestructureerde beheersystematiek hebben wij de kennis en ervaring om jouw vastgoeddoelen te realiseren.

Solliciteer direct

Heb je vragen of wil je meer informatie over onze diensten? Vul het onderstaande formulier in, we komen graag met je in contact.

    Tim-Willemsen

    Vragen over de functie?

    Tim Willemsen

    Algemeen directeur